Friday, February 17, 2006

Jentekveld i Lower Main Rd.


Jentene i huset har påbegynt et morsomt, ambisiøst og noe krevende prosjekt. Vi skal drikke oss gjennom hele vinsortimentet til KwikSpar. Vi bor nå i en vinnasjon og i en region som produserer mye av Sør-Afrikas vin. Og siden vi også skal oppleve det lokale, er vi nødt til å prøve ut den lokale vinen. For å holde dere oppdatert skal vi samle alle flaskene på toppen av skapet slik at progresjonen kan dokumenteres.

Så vi satte igang. Det ble en veldig hygglig kveld. Vi satte oss oppe i andre etasje og spise sjokolade, godteri og iskrem. Ordentlig jentekveld, og veldig koselig.

(Meg bakerst, Christina foran, Julia, Sheryl og Gurli)

4 comments:

Anonymous said...

Hei Siri :')

Marianne, Arne og John sitter på "Min Plass" etter et vellykket årsmøte i Bodø AP. Du er herved kastet ut av styret.

Arne ønsker å supplere: Et årsmøte i BAP uten deg er naturigvis dømt til å bli en nedtur, men vi skal snart begynne å drikke, og glemme. Marianne har kjempet til seg et tungt verv; inn i valgkomiteen. Hun nevler nå lett på JT, som vi alle forstår helt bortkastet. Ha en fin helg.

Anonymous said...

Enig med Marianne, arne og john, du var savnet i dag ...

Fint uansett å meddele deg noen tanker på sms, selv om det var litt enerverende å få strand-sms tilbake, når man sitter bakfull på årsmøte i Bodø.

Ellers har jeg og John blitt enige om å starte Bodø socialdemokratiske forening sammen med "flere av medlemmene som føler seg sine partikamerater overlegne". Vi vil da gjerne i den sammenheng arrangere ball etter garnisonsmodellen; full i gullsko(henne)/pingvindress(han). Noe vi føler mangler i livene våre :-).

Gleder meg for øvrig svært til å følge tomvinflaskesamlingen deres!

Siri said...

Jeg blir gjerne medlem av Bodös socialdemokratiske forening (syns det bør skrives med ö). Her nede har jeg meldt meg inn i UCTs Yacht Club, og jeg tror det kan gi meg god trening. Tror jeg må ut å kjøpe med coctail-kjole og perlekjede skal jeg passe inn med den gjengen:-) Og kanskje en BMW cabriolet...

Anonymous said...

Bodins socialdemocratiske dannede selskab...