Monday, February 06, 2006





Cape Point og Cape of good Hope. Øverste bilde (til tross for at det er feil vei) er av Cape Point. Det er ikke, som mange tror, det punkte på kontinetet som er sørligst, men det er rimelig fasinerende å stå på toppen, nesten bli blåst ned, og vite at på andre siden av havet er sørpolen. Neste bilde er Toby (Tyskland) og Ryan (USA) og masse små søte pingviner. Så følger et av en søt pingvin "up close", og til slutt et bilde av Cape of Good Hope. Og, nei, du kan ikke se at atlanterhavet går over i det indiske hav eller omvendt. Det er bare hav...

2 comments:

Anonymous said...

Fantastisk! Om ikke jeg var det før så er jeg i hvertfall litt misunnelig nå! Jeg vil også se pingviner! Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke visste det var pingviner i Afrika... :-o Jeg klarer ikke akkurat helt å se for meg en pingvin som ligger å steiker buken i 30 grader + (eller hvor varmt det nå er der nede om dagen)

Anonymous said...

Åh, kor stilig Siri :)
Høres ut om du har det bra, og etter de bildan og dømme så e det lett å bli misunnelig.
Kan du ta med en pingvin hjem til mæ?