Saturday, April 01, 2006

Obz



Rolig, rolig lørdag. Har nesten ikke gjort noe av betydning i dag... og det er deilig:) Var ute en tur med Christina og Sheryl tidligere og fikk tatt noen bilder av Obz. Så nå kan dere få se hvordan nabolaget mitt ser ut:)

Handlegata i Obz, hvor det finnes hele to musikkforretninger, to frisører, to matbutikker og en klesbutikk, pluss en hel del resturanter og barer... Og tilfeldigvis, akkurat samme gate som vi bor i!

Føler at jeg måtte ta med dette bilde også. Det er mur som omkranser en kirkegård rett utenfor sykehuset... og tillfeldingvis rett ved busstoppet på vei på skolen.

Skolen tar det meste av tiden min nå. Det er mye å gjøre, og blir bare mer... Men jeg føler at jeg har nytte av fagene og at masteroppgaven sakte, men sikkert blir til oppe i hodet mitt. Jeg har endret litt fokus i forhold til hva jeg skal skrive om, og håper og tror at det skal være engasjerende nok til at jeg fullførter på normert tid... vi for se.

Til slutt, Gratulere til Eivind og Linda, velkommen Elias!

Og, for de av dere som kjenner Daraka - han gjorde et bra og morsomt radiointervju på onsdagen. Det kan leses om på Darakas blogg, eller på eriks blogg (hvor det også er et fantastisk bra bilde av Daraka).

Og John, angående ditt innlegg på illusjohn - I'm speechless...

No comments: