Wednesday, March 22, 2006

Misunnelig

Marianne skrev i en kommentar at hun er misunnelig. Så mens vi snakker om å være minnsunelig. Jeg er fantastisk misunnelig, og har vært det den siste uken.

Akkurat nå, mens jeg sitter hjemme og leser pensum og skriver oppgave spiser Ryan lunsj med Desmond Tutu... Jeg har prøvd i flere dager å få bli med, men det har ikke skjedd. Så her sitter jeg. Han spiser lunsj med en nobelpris vinner og jeg spiser corn flakes alene i mitt lille rom. Verden er urettferdig.

6 comments:

Anonymous said...

Hei Siri!!
En hilsen fra Sandnessjøen.
Har nå lest gjennom siden din, og ser at du har det fint. Jeg må si at jeg savnet deg virkelig under årsmøte. Det manglet noe...
Kos deg!!

Siri said...

Hei Karin.
Gratulerer med det nye vervet! Ble veldig glad da jeg oppdaget at du hadde blitt valgt inn i AU. Håper ellers dere har det bra i Sandnessjøen. Savnet dere alle da det var årsmøte:)

Anonymous said...

Heia, Siri!
Det er veldig interesant aa se bloggeren din. Du ser det fint ut.
Jeg kommer til aa komme tilbake til Japan i bynt i april siden 5 monder.
Gi min stor klem til pappa, mamma og Kristin!

Anonymous said...

Det høres virkelig ut som noe du har grunn til å være misunnelig for ja... hadde nok syns det var utrolig bittert. Hvorfor får han lov men ikke du? Hvordan får man egentlig en lunsjdate med Tutu?

Anonymous said...

...man legger antakelig an på han.

Anonymous said...

En minister la an på meg engang for lenge siden, men han fikk ingen lunsjdate ...