Monday, April 17, 2006

Påsken på Afrikansk vis


Tre jenter. En bil. Et stort land. Mye å oppleve. Her følger historien om de tre modige jentene Maiko, Sheryl og Siri som dro på oppdagelsesferd. For de som dere ikke gidder lese alt (fy skam seg!) her følger sammendraget: Fabelaktig!

Vi startet på lørdags ettermiddag fordi vi måtte få tak i, og sette på, et ratt i Maikos bil. Hun hadde besøk av tyver tre dager før vi skulle drar, og hele ferien sto en stund i fare. Men vi kom oss av gårde. Som kartet viser var det ikke små distanser vi skulle tilbakeligge i løpet av en uke. Den røde ruten viser hvor vi har vært, og de svarte prikkene hvor vi overnattet.

Fordi jeg ikke har mulighet til å legge inn mer enn fem bilder pr post, deler jeg opp innleggene…

2 comments:

Anonymous said...

Wünderbar! Ser ut til at du har litt av en påske, både når det gjelder opplevelser og tilbakelagte kilometer :) Fantastisk landskap på flere av bildene...

Siri said...

For å si det sånn, Jaran, jeg tror halve ferien ble tilbrakt i bilen. Men syns for så vidt det er greit, jeg fikk set mye av Sør Afrika. Opp til nå har jeg jo bare vært i Cape Town, og i tillegg var det en fabelaktig utsikt ut bilvinduet:)