Thursday, June 08, 2006

Hjem...

Jeg kommer hjem... Bare ikke ennå. Siden både Marianne og Trud har etterlyst min hjemkomstdag (jeg tar det som et tegn på at jeg er savnet.. hehe) skal jeg selvsagt avsløre den.

28 juli!

Så ennå en stund til. Og hva skal så jeg gjøre frem til da? Jo, da skal jeg prøve å se litt mer av Afrika. reiser vel ut fra Cape Town, sånn cirka rundt den 16. juni (ikke så lenge til) og skal først litt rundt i Sør Afrika (Transkei og Jo'burg) før vi drar opp til Zimbabwe og Botswana. Kanskje jeg rekker innom Zambia også. Skal møte min reisepartner Daniel i morgen og legge litt planer. Litt, men ikke for mye. Jeg foretrekker litt fleksibilitet når jeg skal reise rundt i fem uker sammen med andre. Retrettmulighet kan det også kalles....

Nå skal jeg ut til Hermanus og se på hvaler... Og jeg skal være forsiktig med å si at grillet hvalkjøtt er veldig godt:)

2 comments:

Anonymous said...

Våre hanspermasetthvaler holder til der nede om vinteren. Og hunnene tror jeg er der hele året...

Anonymous said...

Våre hanspermasetthvaler holder til der nede om vinteren. Og hunnene tror jeg er der hele året...