Wednesday, May 31, 2006

Jeg er...

... i livet. Trud hadde rett. Jeg var bortført. Men ikke mot min egen vilje. Mor og Far kom på besøk og jeg har tilbrakt den siste uken med dem. Vi endte først opp på safari i nordvest – rett på grensen til Botswana – i Madikwe Game Reserve. Her så vi det meste av det som kan oppdrives av Afrikansk villmark; løver, zebra, elefanter, nesehorn, flodhester, hyener, antiloper av mange slag og, sist men lett ikke minst Jaran, giraffer!!! Mange! (bilde kommer….)

Vi dro videre til Bloemfontein, så til Lesotho, så tilbake til Bloem og nå er vi i Cape Town. Jeg kjørte mine foreldre rimelig kjapt til deres B&B i går kveld før jeg kom meg hjem til ”familien” og noen øl med mine gode venner I dag er ingen lett dag, og jeg er fortsatt James!!! Gleder meg til å komme hjem.

4 comments:

Anonymous said...

Nå savner jeg Sirien min, altså!

Anonymous said...

Hurraaaaaaa ...

Aldri opplevd så stor glede før, over at en internettside er oppdatert :-)))...

Og ja, du kommer snart hjem!

Anonymous said...

For de uopplyste: når ER det egentlig du kommer hjem da??

ConciergeSA said...
This comment has been removed by a blog administrator.