Saturday, May 20, 2006

Fredagskveld

Klokken nærmer seg halv to, og jeg sitter og prøver å finne et snev av sammenheng i det jeg har skrevet til nå. Jeg forbanner internett med alt for mye tilgjengelig informasjon - så snart jeg tror jeg har forstått et konsept dukker det opp ny informasjon som gjør meg mer forvirret enn jeg var til å begynne med... Alt må ha vært så mye enklere før når det bare fantes en pergamentrull med "sannheten" på.

Men heldigvis jeg er snart ferdig og kan ta en velfortjent ferie.

Erik har forresten lagt ut invitasjone til middag... kun spesielt inviterte desverre.

5 comments:

Anonymous said...

Håper du snart er ferdig med å skrive eksamen!! Og kos deg masse med mor og far på besøk!


Klemmer

Snart kommer du hjem :-)))

Anonymous said...

Alt var mye bedre før da sannheten var opplest og vedtatt? Husker det var en kar som het Mao som var god på dette. Visstnok en lett kar å skrive oppgave under. Ikke mange svaralternativer...

Anonymous said...

ETTERLYSNING!

SIRI ETTERLYSES HERVED AV SINE VENNER JOHN OG TRUD. ETTER SISTE OPPDATERING 20. MAI ER HUN HELT UTE AV LOOP. VI MISTENKER AT HUN ER SHANGHAIET AV SINE FORELDRE, OG FØRT UT I ET OMRÅDE AV AFRIKA UTEN VERKEN MOBILDEKNING ELLER INTERNETT, HVA NÅ HENSIKTEN MED DET MÅTTE VÆRE. VI VIL PÅ DET STERKESTE OPPFORDRE HENNES FORELDRE TIL Å BRINGE HENNE TILBAKE TIL ET STED MED NETT, FØR HENNES NÆRMESTE VENNER DØR EN SAKTE DØD AV SIRI-ABSINENS!!

Anonymous said...

*host* *host*

VI SVINNER HEN!!!!

Siri said...

Jeg er i live, og kommer snart hjem!